Мобільний додаток

До 10 червня кожен може проголосувати за найкреативнішого творця в Україні

7.06.2019 р., 18:40

До 10 червня триває конкурс "Битва креаторів", який проводять спільно Український культурний фонд та офіційне представництво "Канських левів". Про те, як проголосувати за найкреативнішого творця рекламної кампанії культури, розповідали Українському радіо Анастасія Герасимова та Костянтин Кузнєцов.

Ведуча:

Галина Бабій

— Про канських левів я вже чула і навіть знаю, що деякі переможці ваших проектів отримували Оскари.

Костянтин Кузнєцов: Нагороду фестивалю "Канські леви" можна порівнювати з Оскаром, лише не в кіно, а в рекламних та креативних індустріях.

— Якщо ми оголосили "Битву креаторів", значить маємо показати суспільству найбільш творчих людей. Що це за конкурс, Анастасіє?

Анастасія Герасимова: "Битва креаторів" це конкурс на найкреативнішу стратегію для рекламної кампанії культурного проекту. Для Українського культурного фонду цей конкурс — це надзвичайно цікавий та цінний досвід. Коли офіційне представництво "Канських левів" звернулося до УКФ із пропозицією зробити такий проект, це було, свого роду, наше визнання, адже не до кожної державної інституції прийде така поважна організація.

— Яке завдання ставиться перед учасниками "Битви креаторів"?

Анастасія Герасимова: Ми хотіли зробити акценти на різних культурних аспектах, але дійшли висновку, що в українському медіапросторі занадто мало згадок про культуру. Тому ми хотіли заповнити порожні інформаційні ніші, розповісти про українську культуру як про глобальне явище, від розвитку якого залежить багато внутрішніх аспектів розвитку самої країни. Адже з культурою пов’язані й туризм, інфраструктура, розвиток малого і середнього бізнесу.

Культура як індустрія у світі приносить чималий прибуток. Але в нашому разі про це говорити ще зарано, нам необхідно якомога більше розповідати про ті культурні набутки, які ми зараз маємо, це дуже важливо. По-друге, ми хотіли, щоб креативна спільнота подивилася з іншого боку на проблеми культури, бо покоління людей, яке народилося в 90-і, нині диктує креативні, рекламні та медійні тенденції.

Саме цим і цікаве наше партнерство: воно створює панорамне сприйняття культури. З учасників конкурсу хтось пішов традиційним вектором, а хтось — власним, оригінальним. Для УКФ — це свіжий подих, який нас надихає і наповнює. Крім того, Україні конче необхідна соціальна реклама і промоція культури на державному, місцевому рівнях та на рівні ОТГ. Ми маємо пропагувати українську культуру.

Костянтин Кузнєцов: Перед стартом проекту, ми проводили дослідження, вивчали статистику і просто жахнулися, в якому стані перебуває українське суспільство. Тому ми намагалися надихнути учасників до створення комунікацій — чому варто звернути увагу на українську культуру, — які б торкнулися сердець якомога більшої кількості людей.

— Ви гадаєте, що, просуваючи культуру в Україні та світі, ми здолаємо прогалини в українській державній політиці? Чи на ставлення до культури впливає економіка?

Анастасія Герасимова: Я б не пов’язувала ставлення українців до культури з економічним становищем. Культура це звичка, яка виробляється з дитинства. Це глобальна проблема, яка за роки незалежності або не розв'яувалась, або розв'язувалася спорадично, через, наприклад, програму "Українська книга". Проте всі старання врешті-решт сходили нанівець. УКФ у своїй діяльності всіма силами намагається зламати негативне сприйняття державних інституцій. А те, що стосується державної політики  підтримки культури, то запуск УКФ, Українського інституту книги — це вже величезний крок назустріч культурі, на який чекали десятиріччями.

Костянтин Кузнєцов: Хоч би які інститути були створені, і хоч хто був би при владі, відповідальність громадянина — цінувати те, що є, а от функція держави щоби люди дізнавалися про це. Сьогодні ж Інтернет, телебачення, та "нічогонероблення" переважають над усіма культурними процесами.

— Як можна проголосувати за роботи, які подані на конкурс?

Анастасія Герасимова: Всі роботи претендентів можна подивитися на сайті. В нас анонсоване і вже сформоване журі, що складається з представників медіа- і креативного класу, там круті професіонали, що зацікавлені, аби цей проект відбувся. Також передбачена й можливість проголосувати й всім небайдужим за проект, що сподобався. Голосувати можна до 10 червня тут.

Слухати повну версію.

Новини по темі