Чи насправді технологія цементобетонної дороги є проривом — роз’яснення експерта

Чи насправді технологія цементобетонної дороги є проривом — роз’яснення експерта

В Україні побудували першу ділянку бетонної дороги. Експерт з транспортних питань Олександр Кава в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Вдень" пояснив,чи насправді цементобетонної дороги є проривом.

Ведучий:

Роман Коляда

"Ця технологія не є про проривом, а просто іншою технологією будівництва автомобільних доріг. І у асфальтобетонних, і цементобетонних технологій є свої переваги та недоліки.  В українському контексті під час підготовки проектів та документації для проведення капітального ремонту чи реконструкції кожної конкретної дороги потрібно зазначати, яке буде покриття", — зазначив Олександр Кава.

Експерт зауважив, що ремонт  цементобетонних доріг обходиться значно дорожче, ніж ремонт асфальтобетонних.

"Цементобетонні дороги так само потребують ремонту, і ремонт  цих доріг обходиться значно дорожче, ніж ремонт асфальтобетонних. Цементобетонні дороги, усупереч тим стереотипам, які розповсюджують певні лобісти, є дуже чутливими до перевантажених автомобілів. Системний плив перевантажених автомобілів на цементобетонні дороги значно гірший, ніж на асфальтобетонні. Асфальтобетонні дороги мають більшу гнучкість", — сказав він.

Як повідомляється, 9 квітня "Укравтодор" відкрив ділянку першої цементобетонної дороги Н-31 Дніпро-Решетилівка. Наразі проїзд дозволено правою смугою на відрізку 1,7 км у Кобеляцькому районі Полтавської області.

Прослухати повну версію.

Фото — Укравтодор