Директорка видавництва "Наш формат": з кожним роком буккросинг стає все популярнішим

Директорка видавництва "Наш формат": з кожним роком буккросинг стає все популярнішим

У Міжнародний день дарування книг в ефірі UA:Радіо Культура в програмі "Культура.Live" говорили про буккросинг: за і проти. Гостею студії була директорка видавництва "Наш формат" Ілона Замоцна.

Ведучий:

Денис Денисенко

Видавництво "Наш формат" і КП "Київський метрополітен" запустили буккросинг у вестибюлях на станціях метро "Політехнічний інститут" та "Золоті ворота": щоп'ятниці там виставляють нові бестселери авторів від видавництва "Наш формат".

Ілона Замоцна розповіла, що таке буккросинг.

"Одним з варіантів буккросингу є те, що люди обмінюються книжками і повідомляють інших, що вони ці книжки взяли. Тоді вони пишуть про ці книжки на певному загальному сайті. Наш варіант буккросингу полягає в тому, що є певні спільні полички, де люди залишають книжки, беруть їх на читання, а потім повертають їх назад, або приносять натомість свої книжки", — сказала Замоцна.

За її словами, з кожним роком буккросинг стає все популярнішим, але не можна говорити, що він є дуже популярним.

"Полички із залишеними книжками, на мою думку, краще працюють не в загальних парках, а на якихось корпораціях, фірмах, платформах, де люди мають спільні інтереси і приносять за цими інтересами книжки", — додала Замоцна.

Директорка видавництва "Наш формат" також зауважила, що в метрополітені, наприклад, на станції "Політехнічний інститут", буккросинг працює досить добре.

Також Ілона Замоцна поділилася, що долучається до буккросингу, але не є активним його користувачем, тому що вона більше залишає власні книги, ніж бере чужі.

"Майбутнє у буккросинга є, адже ми формуємо спільноту, яка читає. Заголом люди більше читають художню літературу, однак в топі продажів книгарень потрапляє нон-фікшн і ця тенденція стає з кожним роком популярнішою. За останній рік, найпопулярнішою книжкою нашого видавництва стала "Витончене мистецтво забивати на все" Марка Менсона", — говорила Замоцна.

Ілона Замоцна додала, що аудиторією її видавництва є люди від 20 до 40 років.

"Хочеться сказати, що ми активно працюємо над електронним форматом книжок. Зараз розробляємо свій мобільний додаток, де кожен може читати книги в електронному форматі і слухати аудіокниги", — повідомила Замоцна.

Директорка видавництва "Наш формат" розповіла, що, на її думку, найромантичнішою класичною книжкою є "Ромео і Джульєта" Шекспіра, а із сучасних Ілона Замоцна назвала книжку Ніла Штрауса "Гірка правда про стосунки". 

Прослухати детальніше можете за посиланням

Фото — ФБ видавництва "Наш формат"