Що варто знати про права споживачів — роз’яснення експерта

Що варто знати про права споживачів — роз’яснення експерта

Президент Всеукраїнської федерації споживачів "ПУЛЬС" Наталя Притульська в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Зранку" розповіла, що варто знати про права споживачів в Україні.

Ведучий:

Дмитро Хоркін

Споживач — це особа, яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити товар, роботу або послугу.

Порушень прав споживачів — безліч, і це відчуває кожен споживач. Головна наша проблема і ресурс — це обізнаність споживача. Якщо кожен споживач зрозуміє, що у нього як у споживача є права, якщо він зрозуміє, що він може і має їх відстоювати, то нам буде значно краще. Європейські споживачі ніколи не байдужі, вони дуже активні і мають почуття гідності, яке відстоюють у всіх сферах діяльності. Цього українцям дуже не вистачає.

Кожен споживач має прочитати закон "Про захист прав споживачів", який направлений саме на споживачів. Це фактично дорожня карта спілкування зі споживачами.

Читайте етикетки, а також орієнтуйтесь на натуральність продукту. 

Зараз зростає кількість споживачів, які переходять в онлайн і які купують саме через інтернет-магазини. Тут ми маємо всі ті ж права, які має споживач і в офлайн-торгівлі. Але є проблеми, які супроводжують нас, оскільки цей ринок тільки формується.

Споживачі, у першу чергу, йдуть за ціною. Ціна є визначальним фактором і мотивацією, і низька ціна іноді превалює над здоровим глуздом. Тому треба розуміти, що все залежить від споживача, особливо в онлайн-торгівлі. Використовуйте всі можливі ресурси для того, щоб вивчити сайт, читайте відгуки. Також поцікавтесь, які гарантії дає магазин.

Нагадаємо, 15 березня відзначається Всесвітній день прав споживачів.

Прослухати повну версію.

Фото — pexels.com