Coca-Cola вирішила вийти на алкогольний ринок

Coca-Cola вирішила вийти на алкогольний ринок

Найбільший світовий виробник безалкогольних напоїв американська компанія Coca-Cola вирішила розпочати виробництво алкогольних напоїв.

Про це пише НВ.

Новий напій вироблятимуть для японського ринку в категорії продуктів, що відома у країні як чжухай - слабоалкогольні напої з фруктовими смаками. Вміст алкоголю в напоях чжухай зазвичай становить від 3% до 8%, що робить їх в цьому плані альтернативою пиву. У цьому сегменті Coca-Cola доведеться конкурувати з місцевими продуктами: Strong Zero, Highball Lemon і Slat.

Рішення про випуск алкогольного напою Coca-Cola прийняла у зв'язку зі скороченням продажів в своєму основному бізнесі, пов'язаному з газованими напоями.

Зазначається, що кілька місяців тому аналітики Wells Fargo говорили про те, що Coca-Cola незабаром оголосить про вихід на ринок алкогольних напоїв.

Також про це на зустрічі з інвесторами у листопаді минулого року заявляв головний виконавчий директор Coca-Cola Джеймс Квінсі.

Крім того, той факт, що компанія має намір поекспериментувати зі слабоалкогольними напоями, став відомий з інтерв'ю президента японського підрозділу Джорджа Гардуно, опублікованого на сайті Coca-Cola.