Мінінформ витратити 4 млн гривень на просування України за кордоном

Мінінформ витратити 4 млн гривень на просування України за кордоном

Міністерство інформаційної політики (МІП) України планує витратити на просування України за кордоном 4 млн грн.

Про це повідомляє  "Радіо Свобода" із посиланням на портал публічних закупівель Prozorro.

Зазначається, що за результатами електронного аукціону оголошено намір укласти угоду на 4 млн грн між МІП та ТОВ "Магонова і партнери" на проведення комунікаційної кампанії та публічних заходів у Києві, Торонто, Нью-Йорку та Лондоні.

Загальна назва кампанії "Україна: Традиції. Зміни. Інновації".

Під час проведення кампанії заплановані чотири масштабні дійства в різних містах. У Києві – це урочистий захід для дипломатичного корпусу з нагоди Дня вишиванки (орієнтовна дата проведення або 13, або 14, або 15 травня). У Лондоні – це тематичний круглий стіл. У Нью-Йорку – панельна дискусія. Наостанок запланована організація медіа-мосту Торонто-Київ.

Проведення заходів включає в себе рекламно-інформаційні послуги, оренду презентабельних приміщень, охорону, хостес, фотосесії тощо.

До слова, Міністерство інформаційної політики у 2018 році витратить на рекламу більше 20 мільйонів гривень. Зокрема, відомство оголосило тендер на розміщення інформаційної продукції на щитах, призмах, сітілайтах і лайтбоксах за 16,2 млн гривень.