Facebook представив конкурента YouTube

Facebook представив конкурента YouTube

Facebook представив оновлену стрічку для відео Facebook Watch в окремій вкладці, яка полегшить користувачам доступ до відео, не включених до їхньої новинної стрічку, та їхнього обговорення з друзями.

Про це пише "Інтерфакс-Україна".

Найбільша соцмережа світу пропонує підписку на контент провідних мовних і спортивних організацій та контент, вироблений на її власні кошти. Цю функцію з часом буде впроваджено на загальносвітовому рівні.

"Перегляд відео не обов'язково має бути пасивним", - написав у своєму блозі засновник мережі Марк Цукерберг.

Як зазначають експерти, Facebook має намір конкурувати з місцем для розміщення відеофайлів YouTube, корпорацією Disney, яка також вирішила вийти в цей сегмент, і традиційними телеканалами.

За словами продакт-менеджера Facebook Деніела Денкера, користувачам подобається випадково натрапляти на відеоролики в їхній стрічці, але їм також до вподоби і окрема стрічка для перегляду відео. Вкладка Watch буде персоналізованою для кожного користувача: перш за все до неї потраплять програми, які подобаються друзям. Залишати коментарі та спілкуватися з друзями можна як в процесі перегляду, так і після. Також Facebook пропонує створювати спільноти за інтересами для перегляду відео.