Мобільний додаток

SMM-спеціалісти: хто вони та як працюють у соцмережах — розповідає експерт з комунікації

6.10.2019 р., 10:00

Співвласник комунікаційного агентства Богдан Дар в ефірі Радіо Культура розповів про тонкощі професії SMM.

Що таке SMM

SMM — це social media marketing, стандартний інструмент, який охоплює все, що є у соцмережах. По-перше, він відповідає за комунікацію бренда чи селф-бренда з аудиторією. Це один з найсильніших інструментів маркетингу, тому що він дозволяє комунікувати з аудиторією максимально щільно: або це продажі, або здобуття лояльності, або це люди, які таким чином проштовхують себе як спеціалістів чи блогерів.

Як цьому навчитися

Треба йти на різноманітні курси, вчитися у веб-академіях, діджитал-академіях та навіть SMM-академіях. Це вже ціла індустрія.

Типовий робочий день SMM-фахівця

Є два типи людей. Перші — які завжди онлайн. У інших може бути нормальний робочий день, наприклад, з 10 до 18:00. Якщо SMM-спеціаліст повністю відповідає за комунікацію бренда, то йому потрібно весь час бути на зв’язку. І це часто є проблемою, бо люди вигорають.

Які суперздібності потрібні SMM-спеціалісту

Дуже витривала нервова система, здорове почуття гумору, круто, аби люди не вживала алкоголю і відповідно не поводила себе агресивно у соцмерехах, оскільки має бути професіоналізм.

Чи легко сьогодні знайти роботу SMM-спеціалісту

Я думаю, що так, оскільки є попит. Зараз усі хочуть бути у соцмерехах. Залежить від того, наскільки ти крутий фахівець. Якщо ти початківець, ти можеш брати невеликих клієнтів. Один SMM-спеціаліст може легко вести декілька клієнтів. Він може генерувати клієнтів сам собі.

Чи може людина з інвалідністю працювати в SMM

Так. Тут немає бар’єрів. Важливо лише те, як працює ваш мозок та як ви можете виконувати ваші прямі обов’язки.

Скільки публікацій вдень викладають успішні SMM-спеціалісти

Все залежить від людини та тематики блогу. Хтось викладає по одному посту на день, але він може бути крутим. Це можуть бути і маленькі пости, візуальні, красиві, та їх може бути 20 на день. Але вас не будуть читати, тому що цього контенту "навалом", це забиває стрічку новин, люди не можуть все це читати і натискають "відписатися".

Як підтримати активність аудиторії

Стимулюють активність опитування. Це можуть бути просто цікаві відео, спрямовані на те, щоб людина написала свій коментар, брала участь у дискусіях. Люди люблять спілкуватися з людьми. 

 

Фото — pexels.com

SMM-спеціалісти: хто вони та як працюють у соцмережах — розповідає експерт з комунікації

Новини по темі