Українські видавці вимагають збільшення українського контенту у пресі

Українські видавці вимагають збільшення українського контенту у пресі

Українські видавці звернулись до Державного комітету телебачення і радіомовлення з проханням ініціювати створення робочої групи для розробки заходів зі стимулювання українського контенту у друкованих ЗМІ.

Про це повідомив генеральний директор Української асоціації медіа бізнесу Олексій Погорєлов 26 вересня під час засідання громадської ради при Держкомтелерадіо.  

"За даними Держкомтелерадіо, у ЗМІ близько 50% контенту поширюється російською мовою. Одна з ідей, висловлених у законопроекті полягає в тому, щоб друковані ЗМІ, які видаються російською мовою, не менш як 50% свого накладу видавали ще й українською... За логікою законодавця, для стимулювання контенту він має залізти в кишеню видавця, примусити його друкувати ще якийсь тираж українською мовою, а приватні мережі розповсюдження - взяти той тираж. Відповідно, весь цей "ланцюжок" матиме понести збитки. Тому ми хочемо ініціювати розробку такого документа, який з одного боку стимулював би розвиток української мови, а з іншого - спирався би на те, яким чином реально працює ринок преси", - зазначив Олексій Погорєлов. Він запропонував механізм, за яким уже зареєстровані видання матимуть виходити змішаною мовою, тобто 50% їх площі буде українською. "Єдине, чого ми поки що не знаємо, - це реакція передплатника, який міг на рік передплатити видання певною мовою. Економічні стимули треба ще доопрацювати", - уточнив Погорєлов.