Україна закрила кордони для іноземців. Як подорожувати в умовах продовженого карантину?

Україна закрила кордони для іноземців. Як подорожувати в умовах продовженого карантину?

У якому стані перебуває український в’їзний туризм та як його розвивати в ефірі Українського радіо розповідає директор з розвитку в'їзного туризму компанії "Join UP" Сергій Кириченко.

0:00 0:00
10
1x
Програма:
Ведучі:

У ніч на 28 серпня набула чинності заборона в’їзду на територію України іноземних громадян. Ці обмеження за даними численних негласних джерел вводяться в Україні з метою запобігання масовому паломництву в Україну хасидів для святкування Рош-га-Шана, яке цього року відзначається 19-20 вересня. Міністр закордонних справ Дмитро Кулеба зазначив, що це рішення спрямоване на захист здоров’я усіх українців  та іноземців.

Що відбувається під час таких обмежень із в’їзним туризмом розповідає Сергій Кириченко: "Ця постанова звісно позначиться на туристичній діяльності. Але слід пам’ятати, що ми маємо дбати про безпеку наших громадян. Той потік туристів, який мав бути не настільки значний, як про це кажуть. Світова пандемія дуже сильно вдарила по світовому туризму в цілому. Україна по в’їзному туризму тільки почала робити перші кроки, тому це не дуже добрий знак для вітчизняного туризму. Проте слід почекати якийсь місяць і далі ми зможемо піти з новими обертами. Тому що держава багато зробила, щоб в’їзний туризм почав розвиватися. Та лібералізація, яка була зроблена: скасування віз для Саудівської Аравії, Китаю та зменшення вартості візи для  громадян Індії, Філіппін – дуже позитивний сигнал".

Багато людей сприймають коронавірусні обмеження, як спосіб регулювання  людських потоків, обмеження свободи пересування під виглядом епідемії. Відбувається глобальний переділ ринку праці та перерозподілення фінансових потоків, що значною мірою впливає на туризм.  Як поводитиметься туристична галузь у цій ситуації, аби триматися на плаву пояснює експерт: "Тестування – це перша передумова для подальшого розвитку туризму. Раніше в літаку можна було курити. Заборону куріння люди сприйняли нормально і не стали менше літати. Раніше можна було подорожувати без страховки, а зараз це обов’язкова умова. Світ зазнав деяких змін і треба робити усе, щоб ці зміни пережити. Крім того, засоби гігієни, соціальне дистанціювання – це те, з чим ми будемо стикатися щодня в кожній мандрівці. Але це не забороняє нам мандрувати. Зараз за туриста боротиметься кожна країна. Місяць паузи не завдасть великої шкоди туризму. Основний поштовх буде в наступному році, тому що цей сезон вже втрачено для в’їзного туризму і слід готуватися до наступного сезону".

На питання як впливає на статистику в’їзного туризму реклама закордоном Сергій Кириченко зазначає: "В Україні лише 1,5% від усього обсягу ВВП припадає на в’їзний туризм. Тому нам потрібно робити все, аби це було мінімум 10%, або хоча б 6-8%. Світовий показник до пандемії був 10%. Робити діджитл маркетинг закордоном дуже важливо. Потрібно переорієнтувовуватися, робити відеоролики і відсилати їх до різних країн. Потрібно будувати дороги, розвивати авіацію. У нас гарні сучасні аеропорти, будуються аеропорти в маленьких містах. Також вже давно обговорюється скасування ПДВ на внутрішні перельоти. У розвинених країнах його немає. Це робить мандрівки в межах країни набагато дешевшими. Те, що авіація розвивається і з’являються внутрішні перельоти не лише від українських компаній, а й від міжнародних – це дуже добре для іноземців і українців".

Фото Habr