Я знав кількох членів екіпажу Boeing – це дуже досвідчені люди – журналіст Євген Степаненко

Я знав кількох членів екіпажу Boeing – це дуже досвідчені люди – журналіст Євген Степаненко

Журналіст Суспільного, режисер та авіатор Євген Степаненко розповів в ефірі Радіо Культура, що знав кількох членів екіпажу українського літака Boeing 737-800NG, який розбився неподалік столиці Ірану. За його словами, аеропорт Тегерану є навчальним для українських пілотів. На його думку, катастрофа могла статися через щось несподіване.

Сучасна система великого пасажирського літака автоматизована, розповідає журналіст, авіатор та режисер Євген Степаненко: “Вона максимально направлена на те, щоб убезпечити нас від помилки пілота. Тому що машина менше помилиться, ніж людина. Літак злітає під ручним керуванням, на певній висоті прибираються шасі, далі вводяться параметри польоту по автопілоту. Звичайно, що у будь-яких екстрених ситуаціях пілот може відключити автопілот і перевести літак на ручне керування, що, напевне, відбулося в небі над Тегераном ”.

Степаненко був знайомий із кількома членами екіпажу і каже, що вони дуже професійні. “Я знав Командира Володю Гапоненка. Ми з ним знайомі через наші спільні польоти. А перетинались у спільних авіаційних тусовках. І одна з бортпровідниць була дівчиною нашого близького товариша. І теж загинула”.

Аеродром, поруч із яким сталася трагедія, використовують льотчики МАУ для відпрацювання на тренажерах, знає журналіст. “Тому що він знаходиться в дуже складних високогірних мовах. Він дуже складний з точки зору заходу на посадку, зльоту з нього. І саме його використовують для відпрацювання всіх штатних та позаштатних ситуацій пілоти МАУ. Тобто, вони його знали досконало як з точки зору польотів на ньому, так і з точки зору відпрацювання всіх можливих, які могли з ними трапитися. В тому, числі й відмова двигунів”.

До того ж у кабіні, зазначає Степаненко, крім командира Володимира Гапоненка, який мав 11600 годин нальоту, були другий пілот Сергій Хоменко, у якого 7600 годин та інструктор Олексій Наумкін, який тренував багатьох командирів та пілотів МАУ і мав 12000 годин нальоту на літаках Boeing 737. “Тобто, три дуже досвідчених пілота в кабіні. Щось трапилось зовсім несподіване. І тут важко говорити, що саме. Треба дочекатися, принаймні, розшифровок бортових самописців. Те, що називають “чорні скриньки” та радіообміну. Якщо радіообмін обірвався різко, це означає, щось трапилось у вигляді вибуху, можливо, чи удару ракети”.

фото ukrinform.ua 

Останні новини
Продати Patriot для України можуть країни Європи або Близького Сходу — експерт
Продати Patriot для України можуть країни Європи або Близького Сходу — експерт
На Запоріжжі знайшли притулок 228,5 тисяч ВПО – Мироненко
На Запоріжжі знайшли притулок 228,5 тисяч ВПО – Мироненко
Промінь рекомендує: Vitaliia, Гурт Дно з треком "Це тільки демо" (за участі Мухи Мухича і Caronlil)
Промінь рекомендує: Vitaliia, Гурт Дно з треком "Це тільки демо" (за участі Мухи Мухича і Caronlil)
Кримську кампанію Болбочана називають однією з найуспішніших спецоперацій ― історик
Кримську кампанію Болбочана називають однією з найуспішніших спецоперацій ― історик
Наслідки ракетного удару в Чернігові: постраждалим виплатять грошову допомогу
Наслідки ракетного удару в Чернігові: постраждалим виплатять грошову допомогу
Новини по темі
Без фото і рукостискань. Гутцайт про поводження українських олімпійців з російськими
На Близькому Сході ненависть довга, але війни короткі — Семенюк про конфлікт Ірану та Ізраїлю
"Її зачитували до дір". Історикиня Абдулаєва про першу кримськотатарську газету "Терджиман"
Ірина Цілик про свій фільм "Я і Фелікс", що будує містки між поколіннями
Релігійна свобода закінчується там, де починається "русскій мір" — Єленський