7 порад від експертки: як купувати в інтернет-магазинах та не помилитися

7 порад від експертки: як купувати в інтернет-магазинах та не помилитися

Як робити покупки в інтернет-магазинах, розповіла в ефірі Українського радіо Ніна Кільдій, керівник експертно-аналітичного відділу центру експертиз "Тест".

0:00 0:00
10
1x

1. Будьте уважними, обираючи інтернет-магазин. Якщо ви бачите сторінку, на якій немає жодних вихідних даних продавця, окрім мобільного телефону чи якоїсь онлайн-форми для замовлення – це вже підстава відмовитися від купівлі. Тому що потім ви просто не зможете знайти продавця, на якого можна поскаржитись.

2. Уникайте "однодобових" інтернет-магазинів. "Сайти-одноденки" можуть надавати поганий товар, або ж і взагалі належати шахраям.

3. Звертайте увагу на інформацію про товар і виробника, вказану на сайті. Чим більше інформації, тим кращою може бути ситуація з покупкою. Якщо ж на сайті ви не можете розібратися, що ви взагалі купуєте, а консультант магазину телефоном вам теж не може дати відповідь – це теж привід відмовитися від купівлі в такому некваліфікованому магазині.

4. Якщо є можливість забрати товар самовивозом, краще обирайте цю опцію. Так ви зможете оглянути товар, поспілкуватися з менеджерами наживо і зможете наполягати на тому, щоб вам правильно оформили гарантійний талон і видали фіскальний чек. У разі доставки з цим можуть виникнути певні проблеми. Окрім цього, з доставкою може суттєво збільшитися вартість.

5. Будьте уважними під час оформлення документів.

6. Якщо товар вас не влаштовує за якимись критеріями, ви можете повернути його впродовж 14 діб. Якщо у товарі наявні дефекти, споживач може наполягати на тому, щоб ці дефекти усунули, або замінили на аналогічний товар без дефектів.

7. Відгуки на сайті магазину не завжди можуть бути об’єктивними та реальними. Якщо всі відгуки винятково позитивні – вас має це насторожити.

Фото: pixabay.com