ООН запустила кампанію "Зупини відходи": споживацтво є однією з головних проблем голоду й бідності — експертка

ООН запустила кампанію "Зупини відходи": споживацтво є однією з головних проблем голоду й бідності — експертка

Про ефективність кампанії боротьби з харчовими відходами від ООН говорили в ефірі Радіо Промінь з експерткою з питань харчових продуктів Марією Сіверс.

"Зупини відходи" — під таким гаслом всесвітня продовольча програма ООН запустила глобальну кампанію боротьби з харчовими відходами. За даними ООН третина продуктів, які виробляються у світі, опиняються на смітнику.

"Це прекрасна ідея, яка якраз пов'язана з культурою або антикультурою споживацтва. Тому що справді глобальною ціллю ООН є подолання бідності до 2030 року. Тому що саме соціальний захист разом із розумними інвестиціями дозволить подолати голод і бідність. І споживацтво є однією з головних проблем у цьому", — наголосила експертка.

Марія Сіверс закликала людей більш обдумано купувати продукти.

"Починається все на етапі закупок у магазинах. І якраз зменшення товарів, які купуються, призводить до того, що, так звані, недокуплені продукти можуть дістатися великим бідним родинам або піти до благодійних організацій", — пояснила вона.

"А зі зростом доходу відбувається такий бурхливий технічний розвиток, з'являється широкий асортимент товарів, і люди прагнуть до нових товарів та виникають ті хибні потреби, які призводять до збільшення товарів що купуються. До цієї звички споживацтва", — додала експертка.

Сіверс наголосила, що зменшення цієї звички, вміння розраховувати власні потреби й товари, які купуються, якраз призводить до зменшення споживання великих країн і до появи товарів більшої кількості доступних для бідних країн.

"Тому що ресурсів планети на сьогодні достатньо, щоб задовольнити потреб харчування всіх", — резюмувала вона.

До кампанії ООН залучили зіркових рестораторів та кухарів з усього світу, закликавши їх не викидати продукти.

Кожен охочий може приєднатися до цієї кампанії, зробивши прості кроки:

— знайти в холодильнику або в коморі продукт, термін придатності якого близький до закінчення і який ще можна безпечно вживати в їжу;

— зробити селфі з цим продуктом і поділитися фотографією в соцмережах із хештегом #stopthewaist і тегнути трьох друзів;

— після цього не забути з’їсти цей продукт, а не викинути його.

Фото: pixabay.com