Учителю з каналом на YouTube легше знайти спільну мову з учнями – освітній тренер

Учителю з каналом на YouTube легше знайти спільну мову з учнями – освітній тренер

Юрій Коноваленко, освітній тренер, розповів, як навчати дітей в новій українській школі

Нове покоління дітей – покоління діджиталізації

Якщо ви вивчали якісь іноземні мови, вам має бути знайомий такий термін, як "native speaker", тобто носій мови. Так от, до усіх дітей, які народилися після 2005 року, можна застосувати такий термін як "digital native". Це покоління носіїв діджиталізації.

До цього покоління при навчанні треба застосовувати техніку edutainment. Це слово складається з двох частин: education, тобто освіта, та entertainment – розваги. Тобто освіта через розваги.

Діти хочуть, щоб їхні вчителі були схожі на їхніх кумирів

Вчителі хочуть, щоб їхні учні були схожими на них. А це так не працює.

Учні хочуть, щоб їхні вчителі були схожими на їхніх кумирів. А їхні кумири – здебільшого за "склом". Якщо у вчителя є свій блог, канал на Ютубі, у нього значно більше шансів знайти спільну мову з поколінням "діджитал". Якщо діти бачать, що вчитель успішний – а успіх вони вимірюють тим, наскільки про тебе знають –  вони дослухаються до нього.

"Прокляття знань" заважає доносити інформацію до дітей

Коли з року в рік повторюєш одну й ту саму інформацію, сприйняття замилюється, і вчителі часто навіть нервують через те, що діти не можуть вивчити якусь інформацію, наприклад, табличку множення. Але вчителі забувають, що й самі не вчили її моментально.

Інформація, яка в тебе постійно на слуху, яку ти постійно повторюєш, зберігається у твоїй памяті. А діти вчать її вперше. Про це потрібно пам’ятати.

Вчителі бояться зворотного зв’язку від дітей

Вчителі не мають зворотного зв’язку, вони не хочуть його і бояться його. "Як це, я людина з досвідом, працюю 10, 15, 20 років, і мені хтось буде казати, що я щось не так роблю?" Ми сприймаємо це як образу. А насправді скарга – це найкраща інформація, яку ми можемо отримати.

Власний Ютуб-канал дозволяє проаналізувати свої ж помилки

Якщо ми переносимо себе в екран, у відео, ми можемо поглянути на себе збоку та бачимо усі свої нюанси: як ми говоримо, як ми пояснюємо. Ми розуміємо, що ми недопояснили, а під час звичайного уроку це проконтролювати неможливо.

Слухай розмову повністю в ефірі Радіо Промінь!

Фото pixabay.com