Хороший фахівець з SMM може генерувати клієнтів сам собі — Богдан Дар

Хороший фахівець з SMM може генерувати клієнтів сам собі — Богдан Дар

Богдан Дар, який вже 5 років займається SMM, брав участь у створенні сторінок у соцмережах багатьох відомих людей і компаній. Про особливості соцмереж і практичні поради з їх ведення він розповів в ефірі Радіо Культура.

"SMM — social media marketing, це стандартний інструмент, який охоплює все у соцмережах, це стандартний інструмент, — розповідає Богдан Дар. Він відповідає, по-перше, за комунікацію бренду з аудиторією, він дозволяє робити це максимально щільно". 

Соцмережі можуть використовуватися для продажів, здобуття лояльності та просування себе, якщо йдеться про блогерів.

Щоб навчитися цього, Богдан Дар радить іти на курси, вчитися в діджитал-академії. Для того, аби опанувати роботу SMM-менеджера, необхідна витривала нервова система, відмова від алкоголю та інших чинників, які можуть спонукати такого фахівця до агресивного поводження в соцмережах. 

Як стверджує Богдан Дар, роботу SMM-фахівця зараз знайти нескладно.

"Крутий фахівець може генерувати клієнтів сам собі", — говорить він.

Крім того, ця професія підходить для людей з інвалідністю, адже її можна робити дистанційно, навіть перебуваючи вдома. 

Кількість постів залежить від тематики сторінки. Якщо забагато, навіть гарних, постів на день то це може дратувати, і людина може натиснути кнопку "відписатися".

SMM-нику важливо брати участь у дискусіях, писати коментарі, відповідати на повідомлення. 

Негативу, претензіям і грубим коментарям експерт радить приділити увагу:

"Дивимося на цю людину, щоб зрозуміти, хто це такий. Якщо це якийсь там бот — акаунт, який створили спеціально, щоб написати гидоту, то його потрібно забанити. Якщо це реальна людина, то їй потрібно відповідати, і відповідати нешаблонно".

Фото - blcwc.edu.hk