Співак Кіше: зараз на хайпі сукупність таланту, непередбачуваного пострілу і продуманого менеджменту

Співак Кіше: зараз на хайпі сукупність таланту, непередбачуваного пострілу і продуманого менеджменту

Про роль продюсерів і ціну музики, а ще про піратство, говорили в ефірі Радіо Культура в програмі Культура. Live зі співаком Кіше.

Ведучі:

Людмила Ляхевич і Володимир Зайончковський

Кіше розповів, що він та його команда підтримують прагнення популяризувати українську музику, тому за останні чотири роки артист випустив 7 україномовних пісень.

"Але є одне питання. Комерціалізувати цю музику все ж таки складніше, тому що вона звужує охоплення аудиторії. І частина українського суспільства, на жаль, або через брак досвіду, або через нерозуміння, що музичну композицію вона може придбати на музичній платформі будь-якій, там від 3,5 до 9 гривень — це ж навіть не кошти. Це не гроші, які роблять когось там мегазаможними, дають можливість мені їздити на Мальдіви і відпочивати. Це саме ті кошти, які я можу вкладати потім в виробництво пісень", — зауважив співак.

Він пояснив, що творчість — це велика робота, це написання пісень, аранжування, студія, запис тощо.

"Це інвестиції часу, як фізичного, так і матеріального", — пояснив Кіше.

Тож його дивує, чому люди не вважають за потрібне купувати пісні для прослуховування:

"І коли хтось каже: а навіщо купляти музику? Тоді навіщо ми платимо за електроенергію? Навіщо ми платимо за тепло, за холодну-гарячу воду? Навіщо ми платимо за медицину? Навіщо ми платимо за проїзд у транспорті? Можна ж їздити безкоштовно! Тому я б хотів звернутися все ж таки до людей робити таку невеличку лепту, внесок, знаходити якусь можливість купувати ці пісні. Тому що з цього ми платимо податки, з цього ми маємо можливість створювати. Це наші інвестиції у майбутнє, українську музику".

Кіше додав, що досі залишається важливість продюсера у розкрутці артиста.

"Менеджмент артиста має бути. Щоб ви не робили, щоб ви не казали, наскільки б не були цікавими самородки і хайпові інтернет-продукти, які вистрілюють — більшість цього всього відбувається завдяки правильному маркетингу, правильно виміряний роботі. Нічого просто так не відбувається", — зазначив він.

"Зараз на хайпі сукупність таланту, непередбачуваного вистрілу і продуманої далі менеджментської стежки, як це просувати у маси. Тому що це все має робитися швидко, це вірусність. Тому що завтра або через рік цю пісню, на жаль, забудуть. Все", — додав Кіше.

Весь ефір можна послухати тут

Співак Кіше. Фото Facebook