Музичні школи-десятирічки працюють виключно над професіоналами і потребують дотацій — піаніст

Музичні школи-десятирічки працюють виключно над професіоналами і потребують дотацій — піаніст

Претендент на посаду директора Київської середньої спеціалізованої музичної школи-інтернату ім. М. Лисенка при Національній музичній академії України ім. П. Чайковського Сергій Волков, старший викладач-методист школи Лисенка, концертуючий піаніст, лауреат міжнародних конкурсів Ігор Рябов та художній керівник Камерного дівочого хору цієї школи, доцент консерваторії, кандидат мистецтвознавства, заслужена діячка мистецтв, лауреат міжнародних конкурсів Юлія Пучко-Колесник в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Вдень" прокоментували, якою має бути музична освіта в Україні та хто має очолити школу-інтернат імені Лисенка.

Ведучий:

Роман Коляда

"Випускники Київської середньої спеціалізованої музичної школи-інтернату ім. М. Лисенкавідомі у всьому світі. Наші учні створюють той культурний шар, який може презентувати України. Тому і вибори директора школи мають значення, яким шляхом буде розвиватись мистецька освіта",— зазначив Сергій Волков.

Волковтакож зауважив, що "утримання шкіл зберігається за місцевими органами влади. Тому це залежить від голови районної, наскільки він розуміє, що це потрібно дітям".

Ігор Рябов наголосив, що класичне мистецтво потребує дотацій.

"Високе мистецтво завжди було на дотаціях. Класичне мистецтво не може існувати у рамках ринку. Десятирічок всього в Україні всього 4. Це школи, в яких працюють виключно над професіоналом. Це люди, які потім будуть презентувати культуру України в Україна та поза нею. Якщо ми говоримо про звичайні дитячі музичні школи, то ще можна сказати, що їх буде підтримувати громада, то наша школа підпорядковую міністерству культури, і вона залежить від його рішень. Наша музична школа не потребує змін програм. Їх можна змінювати тільки в надбання якихось нових професійних предметів чи орієнтацій, які будуть потрібні сучасному виконавцю", — сказав він.

Юлія Пучко-Колесник зауважила, що найголовнішим є покращення умов навчання.

"У нас, мабуть, є деякі розбіжності щодо бачення стратегічного та подальшого розвитку нашої десятирічки. Як на мене, найголовніше — покращити умови для навчання, бо склад самої школи є унікальним", — прокоментувала вона.

Сергій Волков також додав, що "адміністративна робота має поєднуватись з практикуючою роботою. Викладання — це обов’язок будь-якого керівника".

Прослухати повну версію.