Мобільний додаток

Щоб популяризувати історію серед молоді, треба використовувати соцмережі і мобільні додатки – експертка

3.05.2019 р., 16:05

В Інстаграмі з’явилася сторінка єврейської дівчинки, яка загинула під час Голокосту. Акаунт Eva.Stories ведуть від імені Єви Хейман, яка загинула у 1944 році в Освенцимі. Він заснований на щоденнику, який вела справжня Єва Хейман. Як можна використовувати сучасні гаджети, технології та соцмережі для того, щоб донести знання про важливі уроки історії до покоління міленіалів, в ефірі "РанокПРО" розповіла завідувач сектору методичної роботи Українського інституту національної пам’яті Ганна Байкєніч.

Ведучі:

Ольга Бабчук, Павло Туптинський

Ганна Байкєвіч наголосила, що історія – це не просто шкільний предмет, адже вона має високий виховний потенціал для різних людей, незалежно від віку. І якщо ти хочеш донести щось до молоді, треба застосовувати ті методи, які зможуть на них вплинути і зачепити їх. Експертка вважає використання соцмереж та гаджетів для поширення історичної правди серед молоді цілком дієвим способом "достукатися" до них.

"Ми маємо бути готові до того, що це стане трендом, тому що не можна стояти на місці, світ постійно рухається вперед. Починаючи від викладачів і закінчуючи людьми, які створюють державну політику, ми повинні розуміти, що історія в першу чергу має бути популярною", – пояснила Ганна Байкєвіч.

Вона розповіла, що Український інститут національної пам’яті у позаминулому році створив першу історичну настільну гру, присвячену Українській Революції, саме для популяризації історії серед молоді.

"Коли ми тестували її серед учнів 10-11 класів, серед молоді, усе було прекрасно. Але ми побачили, що вони одразу хапають телефони: "А де нам можна це скачати, щоб грати в телефоні?" І вже вони нас надихнули на створення мобільного додатку, – пояснила експертка. –  Для молоді донесення нашої історичної правди є цілком можливим через соцмережі, через мобільні додатки, пристрої. Це такі реалії, і ми вже від цього нікуди не підемо".

Але глобальні проекти на кшталт Eva.Stories, який коштував близько 5 млн доларів, зазвичай є непідйомними для державних структур на кшталт Українського інституту національної пам’яті.

"Бюджет близько 4 млн доларів на один проект державою навряд чи може бути передбаченим. Тому що Український інститут національної пам’яті не має навіть десятої частини річного бюджету з усіма видатками включно. Тому доводиться шукати ентузіастів, інвесторів, меценатів, зацікавлених у цій справі і готових жертвувати чималі суми для донесення правди до народу", – пояснила Ганна Байкєвіч.

Нагадаємо, завтра в Києві відбудеться Марш за науку. Активісти вийдуть на акцію на підтримку наукової реформи та запустять на орбіту найбільший вареник.

Фото - pexels.com

Щоб популяризувати історію серед молоді, треба використовувати соцмережі і мобільні додатки – експертка

Новини по темі