Як уникнути конфліктної ситуації під час розмови — поради психолога

Як уникнути конфліктної ситуації під час розмови — поради психолога

Психолог Людмила Копишинська в ефірі Українського радіо в програмі "Ранковий формат" порадила, як уникнути конфліктної ситуації під час розмови.

Ведуча:

Вікторія Єрмолаєва

"Будь-яка конфліктна ситуація, коли стикаються ідеї протилежні, має ціну. І ціна у будь-якомуу конфлікті — це наші стосунки з нашим партнером та наше здоров’я. Пам’ятайте про це, перш ніж активно на щось відреагувати", — зазначила Людмила Копишинська.

Психолог зауважила, що варто реагувати спокійно та просто не продовжувати розмову.

"У ситуаціях, коли багато різної ситуації і нас включають в якусь роботу, наприклад, за допомогою ЗМІ, ми маємо слухати нашого співрозмовника. Є речі, які обов’язково включають наші додаткові емоції, коли ми зустрічаємось з глузуванням, коли починають моралізувати. Якщо вам ставлять провокативні запитання, реагуйте спокійно та відповідайте інтелектуально, що ви не хочете продовжувати таку розмову", — сказала вона.

Прослухати повну версію.

Фото — pexels.com