КВУ: партії витратили на рекламу майже 150 мільйонів гривень

КВУ: партії витратили на рекламу майже 150 мільйонів гривень

Упродовж жовтня-грудня 2018 року парламентські політичні партії витратили на оплату рекламних матеріалів 147 мільйонів гривень.

Про це повідомляє Комітет виборців України.

За даними комітету, окремі політичні сили оплатили рекламу за гроші, отримані з Державного бюджету України, загалом із 147 мільйонів гривень на рекламу понад 43 мільйони були бюджетними грошима.

Найбільше спрямували на пропагандистську діяльність партії ВО "Батьківщина", Радикальна партія Олега Ляшка та "Народний Фронт".

ВО "Батьківщина" витратила в жовтні-грудні на рекламну діяльність 57 мільйонів гривень, Радикальна партія Олега Ляшка витратила на пропагандистську діяльність 46 мільйонів гривень, "Народний Фронт" — 31 мільйон гривень.

Щодо витрат інших партій, то "Самопоміч" за жовтень-грудень витратила на пропагандистську діяльність 8 мільйонів гривень, БПП – майже 4 мільйона гривень, "Опозиційний блок" – 0 грн. "Самопоміч" і БПП, як і "Народний Фронт", використали для оплати реклами переважно бюджетні кошти. При цьому БПП і Опоблок проводили активні кампанії зовнішньої реклами, однак, ймовірно, вона оплачувалася припартійними громадськими організаціями і витрати на неї не відображені у звітах партій.

Загалом шість парламентських партій за період з жовтня по грудень 2018 року витратили на діяльність 290 мільйонів гривень.

Нагадаємо, Центральна виборча комісія України створила 199 окружних виборчих комісій для проведення виборів президента України. Дільничні виборчі комісії мають бути сформовані до 12 березня. ЦВК 8 лютого завершила реєстрацію кандидатів у президенти — всього зареєстровано 44 кандидати. Вибори заплановані на 31 березня.