Мобільний додаток

Бренд-менеджер: "Гусь" популярний, тому що у ньому кожен впізнає себе

17.02.2019 р., 17:15

"Гусь" популярний, тому що у ньому кожен впізнає себе, переконаний бренд-менеджер інтернет-персонажа "Гусь" Олександр Берегуляк. В ефірі Українського радіо в програмі "В мережі" він розповів, у чому феномен "Гуся", якою є аудиторія персонажа, як з’явилась ідея його створення, а також поділився планами щодо розробки анімаційного контенту.

Ведуча:

Олена Бадюк

Чи збільшується популярність Гуся? У який спосіб ви відстежуєте тренди? Чим для себе Ви пояснюєте цю цікавість до персонажа?

Популярність до Гуся зростає з кожним днем. У нас з’являється все більше нових дописувачів та спостерігачів. Інтерес до Гуся ми, перш за все, пояснюємо тим, що Гусь такий, як і кожен з нас. У ньому кожен пізнає себе, якісь свої життєві історії та якості.

Але ж, напевно, важко узагальнювати всю аудиторію? Як можна знайти влучні фрази, які потім дійсно викликають резонанс і активність користувачів?

Секрет у тому, що не потрібно залучати всю аудиторію потрібно просто найти свою аудиторію і писати для неї. Ми не намагаємось весь сегмент українського фейсбуку затягнути до себе, оскільки розуміємо, що це нереально. І ми розуміємо, що наші колаборації, наприклад, з метро мають своїх прихильників та критиків.Ми намагаємось не зважати на сегмент хейтерів. Ми працюємо для своєї аудиторії.

А які реакції були з самого початку створення? Ви пам’ятаєте про що була найперша картинка?

— На жаль,  я не пам’ятаю про що був перший пост, оскільки це було майже два роки тому. Але реакція людей не дуже змінюється. Як він раніше подоївся, так і подобається надалі. Аудиторія, яка зараз слідкує за Гусем, все більше стає його, скажімо, фанами і починає його захищати, коли бачить якісь піратську продукцію чи піратську сторінку.

У кого з’явилась ідея створення такого персонажа?

Ідея створення такого персонажа виникла у ілюстраторки Надьожної (Надії Кушнір — ред.). Він їй якось наснився. Вона намалювала перші декілька ілюстрацій. Потім вона створювала ще й ще. Але тільки через півроку її друзі змусили її створити фейсбук-сторінку, і після цього Гусь вже почав жити в інтернет-просторі і розвиватися. Зараз вже є понад дві тисячі ілюстрацій і вони продовжують створюватися.

Чому Гусь, а не Гусак?

— Хейтери не розуміють особливість цього персонажа, його образу й художнього оформлення. У нас у суспільстві питання мови є досить актуальним, тому деякі групи цим користуються і грають на цьому, щоб якусь частину аудиторії Гуся привернути до себе.

До речі, Гусь живе не лише в картинках, а й мультфільмах. Нещодавно вийшов мультфільм про кохання, яке шукав Гусь. На Facebook та Youtube вже є більше 100 тисяч переглядів. Чи розповсюджували ви це ще на якихось платформах?

— Ми розповсюдили поки на Facebook та Youtube. Youtube-канал ми взагалі тільки створили і починаємо його розвивати, оскільки ми бачимо за анімаційним контентом майбутнє. Нашій аудиторії дуже подобається такий вид контенту. Всі вже очікують наступних серій. Далі у нас в планах зробити Instagram- або Youtube-серіал про Гуся. Зараз обговорюються декілька тематик, які можуть бути.

Прослухати повну версію.

Фото — facebook.com/thegooseishere 

Бренд-менеджер: "Гусь" популярний, тому що у ньому кожен впізнає себе

Новини по темі