У Києві презентували рух "Медіа за усвідомлений вибір"

У Києві презентували рух "Медіа за усвідомлений вибір"

У Києві 5 лютого презентували рух "Медіа за усвідомлений вибір". Провідні телеканали та радіостанції ініціювали медіа-рух, щоб забезпечити громадянам можливість обирати президента і парламент на основі повної та достовірної інформації. До ініціативи долучилися, сереж інших, UA:Перший, "Інтерфакс-Україна", Незалежна медійна рада, Інститут Масової Інформації, Центр демократії та верховенства права. Про це в ефірі UA:Радіо Культура в програмі "Культура.Live" телефоном розповіла виконавча директорка Інституту Масової Інформації Оксана Романюк.

Ведучі:

Людмила Ляхевич, Артур Бобрик

За словами Оксани Романюк, початок такого медіа-руху є історичною подією та він дійсно об'єднав низку якісних медіа.

"Ми налаштовані дуже оптимістично. Метою руху є не просто дати виборцю можливість отримувати якісну і збалансовану інформацію, без брехні та "чорнухи", а також захистити ті медіа, які готові цю інформацію подавати.  Ми домовилися між собою, що ми не ставимо "чорнухи", брехні та фейкової інформації, дотримуємося професійних стандартів, перевіряємо, щоб інформація була достовірною, щоб вона була збалансованою", сказала Романюк.

Виконавча директорка Інституту Масової Інформації зауважила, що всі медіа, які причетні до цього руху, беруть на себе зобов'язання подавати якісну аналітичну інформацію для виборця.

"Сподіваємося,  що цей рух стане основою для чогось більшого, можливо, для створення в Україні якоїсь журналістської організації, тому що нам цього бракує. Ми хочемо показати, що бути якісним та професійним журналістом може бути прибутково. Плануємо вести переговори з міжнародними корпораціями, адже подібні рухи вже існують закордоном. Коли якісні медіа об'єднуються, то такі корпорації, як Facebook чи Google, починають ці медіа вище індексувати в пошуковиках. Це дає приріст аудиторії на 8-10 відсотків. Рекламодавці також більше йдуть до якісних медіа", повідомила Романюк.

Нагадаємо, що 5 лютого провідні українські медіа підписали меморандум про створення руху "Медіа за усвідомлений вибір", який спрямований на те, щоб об'єднати якісні українські ЗМІ та допомагати громадянам зробити усвідомлений вибір на виборах.

Прослухати детальніше можете за посиланням

Фото — ФБ сторінка заходу