Журналіст пояснив, чому українці проголосували за “український бренді” як нову назву коньяку

Журналіст пояснив, чому українці проголосували за “український бренді” як нову назву коньяку

Обрання українцями назви “український бренді”, що має змінити назву “коньяк” пов'язане з відмиранням радянських стереотипів про низьку якість бренді. Таку думку в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні.Зранку" висловив редактор інтернет-проекту "Європейська правда" Юрій Панченко.
 
"Наші виробники коньячної продукції дуже боялися переходу на слово “бренді”. Це ще страх радянських часів, коли як бренді маркувалася дуже неякісна коньячна продукція, яку вже не можна назвати коньяком. Вони дуже боялися, що такий перехід х коньяку на бренді вплине на купування українцями цього продукту. Цікаво, що саме перше місце “українського бренді” показує, що стереотип радянського типу вже не актуальний. За стільки років, коли на полицях українських магазинів є бренді з Іспанії, з Греції, воно маркується як бренді, але ніхто не скаже, що це неякісна продукція", — вважає Юрій Панченко.  
 
Нагадаємо,під час громадського онлайн-голосування, яке вибирало нову назву для "коньяку України" переміг варіант “український бренді”.Його проводив проект "Географічні вказівки в Україні", який фінансується Європейським Союзом. 
 
Зазначимо, відповідно до Угоди про асоціацію з ЄС, Україна зобов'язалася з 2026 року відмовитися від використання захищеного географічного зазначення "коньяк" для продукту вітчизняного виробництва, адже коньяк – алкогольний напій з білих сортів винограду, який виготовлено в окрузі міста Коньяк у регіоні Нова Аквітанія у Франції. 
 
Слухати повну версію.