Проблеми з закупівлею квитків на сайті УЗ пов'язані з новим графіком поїздів — експерт

Проблеми з закупівлею квитків на сайті УЗ пов'язані з новим графіком поїздів — експерт

Проблеми з купівлею квитків на сайті "Укрзалізниці" пов'язані з запровадженням нового графіку руху пасажирських поїздів. Про це в ефірі Українського радіо в програмі “Сьогодні.Зранку” повідомив  експерт з транспортних питань Олександр Кава.
 
“З 9 грудня почав діяти новий розклад руху пасажирських поїздів. Вже кілька років українські залізниці вводять новий розклад не в кінці травня, як це було десятиліттями, а в перші вихідні грудня, як це відбувається в усіх країнах ЄС. Через те, що з 9 грудня змінювався розклад багатьох пасажирських поїздів, а близько 90% поїздів відкоригували свій розклад плюс з'явилися нові маршрути, Укрзалізниця не відкривала продаж на більшість поїздів до 5 грудня. Через це і виник такий ажіотаж на квитки”,— зазначив експерт. 
 
За його словами, запровадження нового графіку з грудня практикується вже не перший рік але цього разу Укрзалізниця затягнула цей процес.
 
“Це не перший рік коли новий розклад почав діяти на початку грудня. Просто Укрзалізниця трохи затягнула з узгодженням розкладів руху деяких поїздів і через це продаж не відкривався. Як правило, розклад формується протягом року і затверджується в вересні-жовтні таким чином щоб за 45 діб відкривати продажі за квитки”, — повідомив Олександр Кава.
 
Зазначимо, з 6 грудня в охочих придбати квитки на поїзд через онлайн-сервіс "Укрзалізниці" виникли проблеми через некоректну роботу цього сервісу. Як повідомила прес-служба "Укрзалізниці", причиною цього є те, що навантаження на сервіс замовлення квитків на поїзд онлайн зросло у 6 разів.
 
Слухати повну версію.