Експерт: Україна недофінансовує просування міжнародного позитивного іміджу

Експерт: Україна недофінансовує просування міжнародного позитивного іміджу

Експерти з глобального ризику склали карту країн Travel Risk Map, що наочно показує, які країни безпечні для подорожей, і де ризик максимальний. Україна опинилася серед країн із середним ступенем ризику. Чому саме там, і як збільшити туристичну привабливість держави для іноземців, в ефірі Ранок ПРО розповів Володимир Царук, директор Центру розвитку туризму України.

Ведучі:

Ольга Бабчук, Євген Павлюковський

 

На думку Володимира Царука, Україна потрапила до переліку країн з ризиками через інформаційний фон на міжнародних каналах, пов'язаний з подіями в Україні.

"Ми упродовж останніх 3-4 років вважалися країною з ризиками, тому що на міжнародних каналах постійно йшли сюжети про воєнні дії, мітинги в Києві, демонстрації. І за рахунок цього негативу ми потрапили до ризикованих країн".

Незважаючи на це, за словами експерта, останні два роки в Україні зростає кількість іноземних туристів.

"Наприклад, на сьогоднішній день 30% відпочивальників у Трускавці – це іноземні туристи. Це показник того, що Україна стає безпечною країною саме в свідомості іноземців. Але нам потрібно це доносити до потенційних туристів через засоби масової інформації, туристичних операторів і соціальні мережі", – розповів Володимир Царук.

Експерт наголошує: для того, щоб зробити країну привабливою для іноземців, недостатньо просто зробити її безпечною, треба також повідомити про це потенційних туристів.

"Ми запрошуємо іноземних журналістів сюди, вони їздять по різних містах. Але цього мало. Треба розміщувати свою рекламу на новинних телеканалах, щоб про нас знали. Без вливання коштів ми не отримаємо результату. Потрібно працювати зі ЗМІ, блогерами, організовувати культурні заходи в сусідніх країнах. Треба говорити не тільки про те, що у нас все дешево, але й про безпеку в Україні", – наголосив Царук.

Однією з проблем формування іміджу України, на думку експерта, є недостатня фінансова підтримка просування України за кордоном.

"Україна витрачає цього року на своє просування та свій імідж 1 млн. доларів з бюджету. А Грузія, яка в шість разів менша, витрачає в 10 разів більше. У них бюджет 11 млн. доларів", – поділився експерт.

Примітка редакції: в бюджеті України за 2018 рік на фінансову підтримку забезпечення міжнародного позитивного іміджу України, забезпечення діяльності Українського інституту та заходи щодо підтримки зв'язків з українцями, які проживають за межами України, було закладено 77 млн. грн (близько 2,8 млн. доларів).

В оприлюднених видатках Держбюджету на 2019 рік за цією ж статею виділено 147 млн. грн.

Нагадаємо, Україна потрапила до країн із середнім ризиком для відвідування за Travel Risk Map 2019, укладеній експертами з глобального ризику компанії International SOSспільно з Control Risks. Схід України на цій же карті позначений як регіон з екстремальним ризиком для відвідування.