Сергій Костинський: "Питання соціальної і політичної реклами не врегульоване"

Сергій Костинський: "Питання соціальної і політичної реклами не врегульоване"

Як реагує Національна рада з питань телебачення та радіомовлення на появу масової політичної реклами в ефірах теле- і радіоканалів задовго до офіційного старту виборчої кампанії, розповів в ефірі Українського радіо в програмі "Коло доброчесності" член Національної ради з питань телебачення та радіомовлення Сергій Костинський.



Сергій Костинський: На жаль, я вимушений констатувати, що в нас не врегульовано багато питань щодо реклами. У нас є біла пляма щодо соціальної реклами і щодо політичної реклами. Річ у тім, що на сьогоднішній день немає великого інструментарію у Нацради, щоб реагувати на появу будь-якої політичної реклами до початку виборчого процесу.

Можливо, у вас є пропозиції до народних депутатів як визначити нарешті політичну рекламу?

Сергій Костинський: Це дискусійне доволі питання. І рецептів немає ні у вас, ні в мене. Це питання для роботи фахівців. На жаль, ми дуже пізно почали про це говорити. Осінь минулого рокі початок цього року дав би нам можливість напрацювати законопроект, за яким можна було б увійти у виборчий процес, тим паче, що Нацрада наділена такими правами. А політична реклама — це дуже тонке питання. І є великі ризики створити умови, зокрема, тиску на телеканали і радіостанції. А цього ми не хотіли б допускати в своїй практиці.

Прослухати повну версію розмови

Останні новини
Україна ще може ефективно боротися без воєнної цензури – Потураєв
Україна ще може ефективно боротися без воєнної цензури – Потураєв
"На 2024 рік у нас буде озброєння, щоб вистояти на полі бою" ― Войтко про допомогу США
"На 2024 рік у нас буде озброєння, щоб вистояти на полі бою" ― Войтко про допомогу США
Україна може ввійти у топ-5 країн щодо темпів оцифрування архівних документів ― Хромов
Україна може ввійти у топ-5 країн щодо темпів оцифрування архівних документів ― Хромов
Ната Жижченко (ONUKA): "Планувати щось наперед зараз дуже важко. Але плани в нас глобальні!"
Ната Жижченко (ONUKA): "Планувати щось наперед зараз дуже важко. Але плани в нас глобальні!"
Понад 70% підприємств мають проблеми із кадрами – Мірошниченко
Понад 70% підприємств мають проблеми із кадрами – Мірошниченко
Новини по темі
"Зливні бачки", до побачення! 31 березня набуває чинності закон "Про медіа"
57 тисяч жінок-захисниць в ЗСУ — це ніяк не хлопці. Герасим'юк про дотримання ґендерних норм у ЗМІ
Як шостий пакет санкцій має вдарити по російській пропаганді ― коментує Ольга Герасим’юк
"Монстри" з Нацради, закриття каналів, мова та фейки. Герасим‘юк про закон про медіа
Реєстрація відбуватиметься добровільно – Ольга Герасим’юк про новий законопроєкт "Про медіа"