Google запланував ребрендинг свого хмарного сховища

Google запланував ребрендинг свого хмарного сховища

Компанія Google вирішила провести ребрендинг хмарного сховища Google Drive.

Про це повідомляє TechCrunch.

Оновлений сервіс отримає назву Google One, а ціни на його використання знизяться. Так, у США з'явиться новий тарифний план за $2,99 в місяць за 200 ГБ, ціни на зберігання до 2 ТБ знизяться до $9,99 на місяць (зараз - $19,99).

Користувачі Google One, в свою чергу, зможуть ділитися доступним простором у сховищі з членами сім'ї (до п'яти осіб).

Корпорація також має намір запустити цілодобову службу підтримки клієнтів сервісів Google. Раніше така опція була доступна тільки користувачам акаунтів G Suite.

За словами директора продукту Google One Ларісси Фонтейн, передплатники сервісу також зможуть скористатися спеціальними пропозиціями, які будуть включати в себе знижки на інші платні сервіси і навіть готелі.

Зазначимо: ребрендинг (англ. rebranding) - активна маркетингова стратегія, яка включає комплекс заходів щодо зміни бренду (як компанії, так і виробленого нею товару), або його складових: назви, логотипу, слогану, візуального оформлення, із зміною позиціювання. Проводиться в руслі зміни концептуальної ідеології бренду. Це передбачає, що в компанії (продукті) відбулися досить істотні зміни. Вдалий ребрендинг дозволяє компанії вийти на новий рівень розвитку, привернути увагу нових клієнтів і збільшити лояльність існуючих.

Останні новини
Військове кладовище почнуть будувати у середині червня – в.о. Міністра у справах ветеранів
Військове кладовище почнуть будувати у середині червня – в.о. Міністра у справах ветеранів
"Єдині вікна" у ЦНАПах, єКабінет, реабілітація та інструменти для розвитку – Порхун про нову ветеранську політику
"Єдині вікна" у ЦНАПах, єКабінет, реабілітація та інструменти для розвитку – Порхун про нову ветеранську політику
"Це не телешоу, не боротьба за популярність... Це реальні люди з реальними історіями", – Мстислав Чернов
"Це не телешоу, не боротьба за популярність... Це реальні люди з реальними історіями", – Мстислав Чернов
Катерина Радченко: Мета нашого проєкту — порушити глобальну тишу
Катерина Радченко: Мета нашого проєкту — порушити глобальну тишу
У межах Чорного моря має активніше діяти НАТО — Риженко
У межах Чорного моря має активніше діяти НАТО — Риженко
Новини по темі
"Постраждає малий бізнес" — експерт про податок для великих інтернет-компаній
Рівність, різноманітність та інклюзія – особливості світового тренду ЕDI
Facebook та Google: чому бізнес-модель корпорацій непокоїть Amnesty International
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Google Maps повідомлятиме про завантаженість автобуса або поїзда