У Києві успішні українські медіа-менеджери та закордонні медіа-експерти ділитимуться досвідом на Kyiv MIT

У Києві успішні українські медіа-менеджери та закордонні медіа-експерти ділитимуться досвідом на Kyiv MIT

15-17 травня у Києві проходитиме головний медіафорум країни. Організатор – Незалежна асоціація телерадіомовників. Захід відбудеться  в партнерстві з Шведським агентством з міжнародного розвитку  (SIDA), за підтримки  Deutsche Welle Academie.

MIT увібрав у себе найпомітніші заходи НАМу. Такі, як міжнародний форум "Цифрове мовлення в Україні" та Радіо.UA, а також став платформою для нової спільної події НАМ та DW Akademie події - Форуму медіа менеджменту.

Провідні  медіаменеджери країни зберуться в  Mercure  Congress Centre (вул. В. Гетьмана 6, 4 поверх, зал- "Довженко", м. Київ) на  захід. Kyiv MIT - це робочий  гарячий дискусійний майданчик, на якому  учасники залучаються до роботи над вирішенням актуальних медіа питань.  На учасників чекають: 3 дні концентрованого досвіду та нових знань в форматах  панельних дискусій, презентацій успішних кейсів, майстер-класів, нетворкінгів та партнерських зустрічей.  

Основні теми:

•    Як досягти фінансової та організаційної  стабільності українських медіа?
•    Куди рухається  цифрова реформа?
•    Чи є результати впровадження цифрового радіо в Україні?
•    Що змінюється в медіа  звичках аудиторії і як це використовувати?
•    Як впливають нові технології  на розвиток аудіо контенту?  
•    Чи померла пряма реклама?
•    "Джинса", продакт плейсмент та нативна реклама. В чому різниця?
•    Успіхи та перспективи розмовних радіо форматів;
•    Світовий досвід співрегулювання контенту для України;
•    Радіовимірювання;
•    Супутникове ТБ для регіональних телекомпаній;
•    Соціальна реклама: тягар, обовʼязок  чи можливість?
•    "Яка технологія: IPTV, OTT, DTV, VR, AR переможе  і визначатиме майбутнє відеоконтенту?"


Стейк-холдерами  KYIV MIT стануть: українські та закордонні топові  медіа практики, експерти, рекламники і регулятори, топ менеджери радіо, ТВ і он-лайн платформ,  комерційні та діджитал директори компаній, медіатренери та консультанти.
Спікери:

•    Зураб Аласанія, голова Правління Національної суспільної телерадіокомпанії;
•    Ольга Захарова, голова експертної ради Української телевізійної академії, незалежний медіаконсультант;
•    Роман Андрейко,  генеральний директор ТРК "Люкс";
•    Тетяна Лебедєва, голова Наглядової Ради  Суспільної телерадіокомпанії;
•    Ольга Большакова, керівниця Центру адвокації Незалежної асоціації телерадіомовників;
•    Ганна Добривечір, медіаексперт;
•    Андрій Таранов, партнер групи Kwendi;
•    Сергій Бойко, Засновник Незалежної рейтингової агенції BIG DATA UA;
•    Дмитро Хоркін, Генеральний продюсер Українського радіо;
•    Олександр Бузюк, виконавчий директор Громадського радіо;
- та  багато інших.

Найцікавіше:

•    Медіаменеджери  з України, Білорусі, Молдови презентують  по одному успішному інструменту, який вже довів свою ефективність
•    Майстер – класи для учасників
•    Успішні кейси радіореклами
•    Дружні експертні розмови про успіхи та перспективи розмовних радіо форматів та ще багато чого)


Реєстрація:  http://mitinkiev.com
Детальна програма заходу:  http://mitinkiev.com/#schedule
Контакти: E-mail:  pr@nam.com.ua 044  254-5556,