"Будинок "Слово" просуватимуть через Google, Amazon та iTunes

"Будинок "Слово" просуватимуть через Google, Amazon та iTunes

Міжнародним дистриб'ютором документального фільму Тараса Томенка "Будинок "Слово" став британський сейлз-агент "Journeyman pictures".

Про це повідомляє прес-служба Державного агентства з питань кіно, пише Укрінформ.

"Компанія "Journeyman Pictures" є одним із провідних світових фахівців з дистриб'юції документальних фільмів. Вона охоплює усі світові ринки, включаючи кінотеатральні, ефірні, цифрові, розважальні та освітні. Також "Journeyman Pictures" відомі тим, що мають одну із найпрогресивніших стратегій поширення фільмів - прямі відносини з Amazon, iTunes і Google без втручання посередників", - зазначили у Держкіно.

Як повідомляв Укрінформ, британська прем’єра документального фільму "Будинок "Слово" відбудеться 29 квітня у культовому кінотеатрі "Берта ДокХаус".
Читайте також: Держкіно анонсувало британську прем'єру фільму "Будинок "Слово"

"Будинок "Слово" розповідає про один із найбільших злочинів радянської влади - знищення потужного мистецького руху, що виник у 1920-30-их роках у Харкові. В 66-ох квартирах будинку з назвою "Слово" жили найвідоміші митці української культури - письменники, поети, художники, режисери. Спеціально зібрану в одному місці інтелігенцію протягом кількох наступних років було репресовано, розстріляно чи перетворено на співців компартії.

Світова прем'єра фільму відбулася на 33-му Варшавському міжнародному кінофестивалі, де стрічка була представлена в основній конкурсній програмі.