Мета конкурсу - сформувати і підтримувати позитивний образ Києва. Вибір талісмана, вважають у КМДА, допоможе створити образ Києва як сучасного європейського міста з багатовіковою історією на міжнародному туристичному ринку.
Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Перед учасниками конкурсу поставили завдання створити особливого персонажа, який буде представляти собою Київ. Це може бути тварина, казковий звір, будь-яка міфічна або реальна істота, зазначили організатори. При цьому в конкурсі можуть брати участь як компанії, так і "вільні художники" - і юридичні, і фізичні особи.
Конкурс відбуватиметься в три етапи. Під час першого, з 19 березня по 29 травня, буде вестися прийом конкурсних робіт. Потім упродовж місяця, з 1 червня по 2 липня, з допомогою журі та онлайн-голосування буде визначено 10 найкращих робіт.
Міська адміністрація також оголосила склад журі: до нього ввійшли директор департаменту культури КМДА Діана Попова, засновник студії веб-дизайну Vintage Євген Кудрявченко, гід і автор проекту "Шукай" Юлія Бевзенко, громадський діяч і ресторатор Дмитро Борисов, засновниця проекту Port Creative Hub Катерина Тейлор, експерт з маркетингу Андрій Федоров і журналістка, співзасновниця піар-агентства Gres Todorchuk PR Ярослава Гресь.
Третій етап конкурсу стартує 9 липня і триватиме до 16 липня. Впродовж 7 днів із 10 відібраних робіт визначать одну найкращу, яка і стане офіційним туристичним талісманом Києва. Переможцю також дістанеться премія у розмірі 150 тисяч гривень.
Визначення переможця та фінальну прес-конференцію призначено на 16 липня.