Як в Канаді дають раду весняним "сходженням асфальту" (аудіо)

Як в Канаді дають раду весняним "сходженням асфальту" (аудіо)

У Канаді, як і в Україні, весна приносить із собою не лише відлигу, а й суттєве погіршення дорожнього покриття.

Яким чином країна Кленового листа дає раду весняним "сходженням асфальту" розбирався наш кореспондент в Оттаві Максим Наливайко:

"Суворі погодні умови, що панують на більшості території Канади, суттєво ускладнюють підтримання якості 1 млн кілометрів автошляхів, що оперізують країну. При цьому переоцінити важливість автомобіля для мешканців другої за розміром країни світу неможливо, тому владі доводиться ретельно стежити за якістю доріг.

У Канаді немає єдиної служби, відповідальної за якість дорожнього покриття. Натомість, за кожним кілометром магістралі закріплений певний "наглядач". Залежно від статусу дороги, в належному стані її підтримує або місцева влада, або провінційна, або федеральна, розповідає експерт відділу планування Оттави Келлі Мартін.

Одна лише Оттава на утримання доріг щорічно виділяє близько 50 млн дол. Ці гроші надходять із кількох джерел, основними з яких є плата за реєстрацію автомобіля, дорожні штрафи й податок, закладений у ціні пального. Таким чином, чим більше водій їздить в автомобілі, використовуючи дорожню інфраструктуру, – тим більше робить відрахувань державі. Тож не дивно, що основними контролерами якості дорожнього покриття є самі автомобілісти, які інформують владні органи про помічені вибОїни і можуть легко виграти судовий позов, якщо їх не відремонтують у відведений час, говорить керівник підрозділу з утримання доріг Брайден Деніс.

Жорсткий розподіл відповідальності разом із ефективним використанням коштів та громадським контролем забезпечують високу якість канадських доріг і роблять їх одними із найбезпечніших у світі".  

Максим Наливайко. З Канади. Для Українського радіо.

Прослухати репортаж

 

Будь у курсі - слухай новини! Щогодини на Українському радіо!