Норми Євро-5: водіїв змусять переплачувати

Норми Євро-5: водіїв змусять переплачувати

З 1 січня 2018 року в Україні заборонено обіг бензинів і дизельного палива екологічного класу Євро 4.

Про це повідомляють finance.ua

Всі чомусь забувають, що багато наших автомобілів не відповідають вихідному для країн ЄС Євро-0. Таку точку зору озвучив голова спеціальних проектів науково-технічного центру "Психея", експерт з енергетичних питань Геннадій Рябцев.

В Україні зареєстровано 4,4 млн транспортних засобів, токсичність вихлопу яких відповідає нормам Євро-0…2. І якщо власникам бензинових автомобілів такого класу доведеться лише переплачувати за паливо стандарту Євро-5, то 730 тисяч дизелів ефективно працювати на європаливі просто не можуть. Мова йде про бортові вантажівки, самоскиди, тягачі, спеціальні (у тому числі пожежні) автомобілі, трактори, позашляхову та військову техніку радянського, російського та вітчизняного виробництва.

Як відомо, стандарти ДП Євро-5 принципово відрізняються від ДП Євро-0…3 за двома показниками – цетановим числом і вмістом сірки. Зниження масової частки останньої пережити можна – все впирається у вартість пакету присадок, які вводять для відновлення мастильної здатності палива (яку якраз і забезпечувала "зайва" сірка). Що ж стосується цетанового числа, то 51 одиниця за "новим" стандартом, виявляється, набагато гірша за 45 за вимогами "старого". І якщо, наприклад, перевести на ДП Євро-5 армійський КамАЗ або сільський ДП-75, то диміти вони стануть більше, потужність впаде, а питома витрата палива збільшиться.

До речі, проконтролювати, чи відповідають екологічні характеристики автомобілів новим нормам, в нашій країні практично неможливо. Біда в тому, що через невідповідність вітчизняних і європейських методик 99% наших СТО взагалі не в змозі щось встановити.

Останні новини
Не лише чинному міністру пред’явлені ці обвинувачення — Щербан про підозру Сольському
Не лише чинному міністру пред’явлені ці обвинувачення — Щербан про підозру Сольському
"Спілкуватися наживо — хороша навичка". Ерінчак про Вечори Радіо Культура у книгарні "Сенс"
"Спілкуватися наживо — хороша навичка". Ерінчак про Вечори Радіо Культура у книгарні "Сенс"
Змушуватиме компанії вийти з Росії — Корженкова про законопроєкт щодо маркування
Змушуватиме компанії вийти з Росії — Корженкова про законопроєкт щодо маркування
Віталій Черноіваненко: Головний сенс свята Песах — боротися за свою свободу
Віталій Черноіваненко: Головний сенс свята Песах — боротися за свою свободу
"Бєда" олігарха Шора та електоральне болото. Герасимчук про ставку Москви у Молдові
"Бєда" олігарха Шора та електоральне болото. Герасимчук про ставку Москви у Молдові
Новини по темі
Таксі в Україні є одним із найдешевших у світі — Антонюк
Є випадки блокування гуманітарної допомоги для України на кордоні з Польщею — український дипломат
Штрафи є одним із найдієвіших способів профілактики ДТП — юрист
Скандальний "ШЛЯХ" за кордон. Як він працює і як його використовують для незаконного виїзду за кордон?
Водії скаржаться на якість бензину: чим ми заправляємо баки машин?