Тепер для того, аби транслювати рекламу на каналі, його власник мусить мати не менше 1000 підписників й 4000 годин переглядів на каналі.
Про це Google повідомила у своєму блозі, пише Детектор медіа.
Раніше для участі в партнерській програмі (YouTube Partner Program) достатньо було мати 10 тисяч переглядів.
У компанії ці зміни назвали жорсткими, але необхідними. "Не можна заперечувати, що 2017 рік був складним роком, з низкою проблем, що зачіпають нашу спільноту та наших рекламних партнерів. Ми дбаємо про захист наших користувачів, рекламодавців та творців контенту й працюємо над тим, аби YouTube не став місцем, у якому можуть діяти а́ктори з поганими намірами", - пояснили в Google.
Для блогерів, які вже є членами партнерської програми, нові правила набудуть чинності з 20 лютого. Для нових учасників, які ще не долучились до програми, але мають такі наміри - з 16 лютого.