Міністерство інформаційної політики запускає у жовтні масову кампанію щодо сприяння вивченню в Україні англійської мови.
Про це повідомив державний секретар МІП Артем Біденко під час презентації програми в Укрінформі.
"Міністерство разом з волонтерами запланувало велику соціальну кампанію щодо сприяння вивченню англійської мови в Україні. Кампанія стартує з жовтня", - сказав Біденко. За його словами, у МІП підійшли до цього креативно і пропонують розмістити на зовнішній рекламі - білбордах та сітілайтах - плакати із зображенням відомих українців, таких як Леся Українка та Григорій Сковорода, а також героїв масової культури, наприклад Дарта Вейдера та Гаррі Поттера, що агітують за вивчення англійської мови. Також створені короткі ролики для показу на телебаченні. На все це не витрачено жодної державної копійки. Держсекретар МІП уточнив, що зовнішню рекламу - орієнтовно на 200 бордах і 200 сітілайтах - планується розмістити у Києві та інших містах-мільйонниках. "У минулому році, за дослідженнями TNS, 34% українців почали вивчати англійську. Ми сподіваємося, що в цьому році цей відсоток значно збільшиться", - наголосила Черепніна.