Вибірковий транспортний армагеддон: чому тільки три міста (Київ, Івано-Франківські і Хмельницький) зупиняють громадський транспорт під час тривог, а місцева влада не зважає на думку мешканців, хто зацікавлений у таких тривалих зупинках? Гостя — Аміна Лікар, аналітикиня Руху "Чесно".
Які збитки несе громадський транспорт від багатогодинних зупинок під час тривог, кому це виігдно і хто на цьому заробляє? На зв'язку — Дмитро Беспалов, експерт з транспортного планування.
Українське радіо повернулося з евакуації у січні 1944-го року. Спогади очевидців про німецьку окупацію, зруйнована економіка, спалахи захворювань і післявоєнна відбудова – тоді були головними темами, які висвітлювало Українське радіо. Сам мовник теж зіштовхнувся з проблемами відновлення, браком кадрів і техніки, але поступово налагодив свою роботу. Вже за рік після повернення до столиці кількість випусків новин вдалося збільшити вдвічі та перевершити довоєнний рівень. Українське радіо залишається на зв'язку зі слухачами і вже скоро починає отримувати стоси листів від своїх шанувальників.
Програму створено за фінансової підтримки Європейського Союзу. Її зміст є виключно відповідальністю Суспільного Мовника і не обов'язково відображає позицію Європейського Союзу.