Чотири години світової музичної класики, ексклюзивно дібраної з проєкту "Notturno" Європейської мовної спілки.
Українські меломани будуть в тренді слухання класики на радіо в нічний час, адже проєкт "Notturno" транслює ціла низка країн: Велика Британія, Греція, Хорватія, Болгарія, Польща, Румунія, Словенія, Словакія, Швеція і Туреччина.
Богдан Куценко. Авторське виконання
Епізод 18. Чому поетичне вибране Віслави Шимборської “Краєвид з піщинкою“ показує, що багато питань потребують не відповідей, а відповідання? Автор - Мирослав Лаюк
Епізод 17. Чому на початку роману “Англійський пацієнт” Майкла Ондатже багато фіолетового? Автор - Мирослав Лаюк
Епізод 16. Чому “Ловець у житі” Джерома Девіда Селінджера - це текст про Другу світову війну? Автор - Мирослав Лаюк
Епізод 15. Чому, коли читаємо “Улюблену” Тоні Моррісона згадуємо Нечуєвого “Миколу Джерю” та Шевченкове “на панщині пшеницю жала”? Автор - Мирослав Лаюк
Епізод 14. Чому "Нестерпна легкість буття" Мілана Кундера одна з найсумніших книжок? Автор - Мирослав Лаюк
Епізод 13. Чому “Сто років самотності” Маркеса - це роман-експеримент, роман-творення світу, роман-лабораторія? Автор - Мирослав Лаюк
Епізод 12. Чому автор “Квітів зла” Шарль Бодлер король поетів? Автор - Мирослав Лаюк
Епізод 11. Чому прогулянка містом в кареті з “Мадам Боварі” привела Гюстава Флобера до суду? Автор - Мирослав Лаюк
Епізод 10. Чому кожна тоталітарна влада убиває поетів: "Ромський романсеро”, Федеріко Гарсія Лорка. Автор - Мирослав Лаюк
Епізод 9. Чому “Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер” Гофмана вчить нас рятувати реальність від примх тоталітарної влади? Автор - Мирослав Лаюк